Brev:
Barn i ladcykel?
9. maj 2008
Alder:
12 mdr.
Barn i ladcykel?
Kære Helen,
Jeg har købt mig en Christianiacykel efter laaaang tids opsparing og ønske.
Emil er nu 1 år, ja snart 13 mdr faktisk og jeg ser frem til en dejlig sommer, hvor vi kan cykle vidt omkring. Tænker også han vil nyde at sidde der og følge med i trafikken osv.
I selve laddet, er der en såkaldt børnebænk. Jeg har selv lavet hynder af en god fast men også blød top madras fra en gammel seng jeg havde. Der er også monteret en Y-sele så han sidder sikkert og jeg har købt hans cykelhjelm.
Men er han overhoved stor nok til at sidde på en bænk også selvom den er blød? Bør jeg i stedet bruge autostol som også kan fastspændes i laddet?
Jeg er bare ikke helt klar over hvor stærk hans ryg er i den alder han har.
Mange hilsner samt stadig glæde over din gode brevkasse og hjemmeside.
Trine